2015年8月29日 星期六

❤A&F❤ Vol. 12 尋找婚宴場地 - 富豪九龍酒店

之前看過酒店內的中菜廳 - 富豪軒,這次再看看位於酒店內3/F的ballroom - 凡爾賽廳。全廳可擺30席。

這天剛巧有婚宴,仍在set up。

酒店lobby較富豪香港酒店大,同樣地顏色偏黃。



這是3/F的floor play,凡爾賽廳就是中間偏下的那個。

一如floor plan,foyer位置比較大,可以放L形的reception counter,後方仍可放cocktail bar。


檯花。

油畫架。


場內仍在set up中,場面比較混亂。

因樓底只有9-11呎,舞台也不是很高。

又是6呎男友出場比天高的時間。

若果當晚沒有人book,Longchamp Room就會用作麻將房。

若是conference setup的話就如下圖:







走偏了那麼多間,最後,我們決定了在這裡擺酒了!






更多資訊,請按按下面主blog:

3 則留言:

  1. 唔好意思呀~ 因為我都物色緊婚宴場地,想問下有什麼吸引你最後決定選擇這酒店呢? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. halo,sorry呀咁遲覆你
      因為係我睇過ge場入面,呢個場四四正正,冇柱,不在basement,同埋sale態度好好,相處唔會令我覺得好chur,或者令我覺得懶懶閒,我呢個客可有可無咁
      希望幫到你啦!

      刪除
  2. 唔好意思 我想問下 呢到擺酒幾錢 我都睇緊呢間

    回覆刪除